Lee Chong Wei (2018)

March 18, 2018




LEE CHONG WEII!!!

Siapa kata tak minat Chong wei? Tipu! Tipu! Minat gila tahap crush! XD. Ini rahsia antara kita ya Chong Wei hahahah. Okay fine! enough.

Cadangan movie untuk minggu ini adalah LEE CHONG WEI. Best! Best Best! Pergi lah tengok korang. Seronok sekali sekala beralih arah pada Biography Movie ni. Nak tahu best tahap mana, pergilah beli ticket cepat2 Hehe.

Nah baca sikit sinopsisnya...

"Biopic on Malaysia’s badminton icon Datuk Wira Lee Chong Wei, starting with his early years as an aspiring young badminton player from Bukit Mertajam, all the way to becoming a world champion."

Pendek je.. tak nak jadi spoiler. Pergi tengok sendiri. hihihi.


You Might Also Like

2 comments

  1. mmg ramai peminat DLCW ni...kalau tak xkan la bila dia beraksi ramai dok mengadap tv kan

    ReplyDelete
  2. Serious nampak best cerita ni! tapi dah byk kali tengok cinema so tak dapat la tengok yang ni huhu tunggu online la nampaknya...Sya dengar pun ramai orang kata best!

    ReplyDelete

Please leave your comment... jebal~

Top Commentators

Boy In Luv

Converse High